AUTOSERVIS


OCHRANA VENTILŮ

 

JLM , VAP + VSR zabezpečí ochranu ventilů po instalaci zařízení LPG.

 Při spalování LPG v klasickém benzínovém motoru, dochází k mírnému zvýšení jeho teploty. Mohou tím trpět ventily a ventilová sedla. Ochranu ventilů lze zabezpečit dvojím způsobem. Lze využít tzv. přístřik benzínu (pokud ho má řídící jednotka v komfortních službách), případně externí ochranou (chlazením aditivem).  JLM,VAP + VSR patří do systému externí ochrany. Ochrana spočívá v tom, že podle zátěže motoru (podtlaku sání) se nasává odpovídající množství aditiva na ventily a ventilová sedla. Princip spočívá v rozvedení ochranného média (JLM, VAP – SAVER, FLASH LUBE atd.) do jednotlivých větví sacího potrubí přesně kalibrovanými tryskami. Systém zaručuje přesné dávkování jak ve fázi plného zatížení motoru, tak ve fázi cut-off (jízda s odlehčeným plynovým pedálem). Dříve docházelo při centrálním zaústění za klapkové těleso k nerovnoměrnému dávkování do jednotlivých válců, tak, že nejbližší válce byly v podstatě přemazány a nejvzdálenější byly naopak chráněny nedostatečně. Výhodou VSE je, že se dá vmontovat do stávajících systémů s centrálním zaústěním.
 
 
FORD GALAXY 2,3 s centrálním přimazáváním 
 

MAZDA 2,3 AUTOMAT s čtyř bodovým přimazáváním

JLM , VAP + VSR zabezpečí ochranu ventilů po instalaci zařízení LPG.

 Při spalování LPG v klasickém benzínovém motoru, dochází k mírnému zvýšení jeho teploty. Mohou tím trpět ventily a ventilová sedla. Ochranu ventilů lze zabezpečit dvojím způsobem. Lze využít tzv. přístřik benzínu (pokud ho má řídící jednotka v komfortních službách), případně externí ochranou (chlazením aditivem).  JLM,VAP + VSR patří do systému externí ochrany. Ochrana spočívá v tom, že podle zátěže motoru (podtlaku sání) se nasává odpovídající množství aditiva na ventily a ventilová sedla. Princip spočívá v rozvedení ochranného média (JLM, VAP – SAVER, FLASH LUBE atd.) do jednotlivých větví sacího potrubí přesně kalibrovanými tryskami. Systém zaručuje přesné dávkování jak ve fázi plného zatížení motoru, tak ve fázi cut-off (jízda s odlehčeným plynovým pedálem). Dříve docházelo při centrálním zaústění za klapkové těleso k nerovnoměrnému dávkování do jednotlivých válců, tak, že nejbližší válce byly v podstatě přemazány a nejvzdálenější byly naopak chráněny nedostatečně. Výhodou VSE je, že se dá vmontovat do stávajících systémů s centrálním zaústěním.